vineri, 26 septembrie 2014

Revenim dupa publicitate - reclame…

“Foodpanda“ este un site si aplicatie unde se poate comanda mâncare. Ma uit curios pe Wiki si vad, pe lânga poze care-mi fac pofta, informatii utile dar care nu tin de foame:

“Foodpanda (în Asia si Europa) sau Hellofood (în Africa, America Latina si Orientul Mijlociu), este o piata mondiala de “food delivery“ cu sediul în Berlin. Ea opereaza în peste 40 de tari din patru continente având un lant de mai mult de 25 000 de restaurante.“ Si textul continua, mie mi-e foame, calculatorul vorbeste pe un canal TV de succes despre subiecte actuale si mai de succes si deodata aud ceva. Ma simt salvat :

Mi-e foame ? Foodpanda si se rezolva, ce rost are sa-mi pierd vremea gatind?

PS : Va mai amintesc, daca este cazul, ca azi e vineri. Spuneti cu voce tare si ochii închisi ultima fraza si o sa întelegeti de ce sunt asa de bucuros !

6 comentarii:

  1. io, in timpul reclamelor mananc popcorn cu butter for large family :)))) ca si asa mi-s singura..macar cu pop cornu' care ie sa ma bucur de family...
    cu panda asta, nu am incredere...am dat cautare pe google si zice de Pakistan si Malaysia, India...e mancare congelata si o pui la microwave ca sa arate ca cand doar ce ai gatit-o ?
    eu, azi am mancat la Red Robin...o carciuma aproape de casa...la americani carciumile toate arata ca niste cantine muncitoresti...da' mancarea e buna si ieftina...restaurant de lux nu prea exista...prin hoteluri...parca am vazut...si cateva razlete...asta ca sa fie incurajat tot omu cu copii, catel si purce sa ia masa zilnic in oras...ca cine gateste aici e ori tampit...ori tampit...si am mancat o salata cu pui o nebunie...cu tot cu beutura m-a costat $13 si cu bacsis $15...si culmea a fost ca m-a servit un roman...dupa ce I-am platit mi-a spus ca e din Resita...ca-i dadeam bacsis mai gras... :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca au si multe restaurante si probabil or fi si în România sau macar în Bucuresti. S-ar putea sa fie chestii proaspete, dar asta nu scuza fonetica defectuoasa...
      15 dolari, mult! Pentru o salata de pui... Poti sa mai faci si tu din când în când câte o musaca acasa... Chestii simple si usor de facut, o supa de vita sau de fasole, româneste...
      Singura teapa pe care am luat-o în Creta a fost de la un ospatar român! Si cel mai valabil a fost un sârb...

      Ștergere
    2. ce pofta mi-ai facut de musaca...mmmm yum yum :)

      Ștergere
  2. vinerea era ceva cu prostii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mai exact cu tâmpiti.
      Reclama asta probabil e banala ca toate reclamele în general în orice alta limba decât româna. Pe mine ma umfla râsul de câte ori o aud! Nu si-o fi dat nimeni seama ca în româneste "suna ca dracu'", cum spunea un faimos purtator de pulover rosu acum un sfert de secol...

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!