duminică, 16 decembrie 2012

Happy weekend (21) - Man and Woman (16)

Cât pe ce sa pierd HW! Treceti pe la Elly!

25 de comentarii:

  1. Mistificare!!!!!
    Nu au fetele masina atat de murdara :))
    Cred ca e o inversiune. Chiar am vazut masini foarte murdare ale unor barbati, chiar masini bune. Pe bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' de ce nu spui "nu au baietii camera asa de murdara!!"? ;))
      Nu-i murdarie, doar putina dezordine...

      Ștergere
  2. subscriu 100% la ceea ce spune Elly!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. In SUA totusi am vazut ca e cam asa ca-n poze, desigur existand si exceptii si unii mai moderat echitabili, adica putina dezordine si colo si colo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fete dezordinea din masina e mai mult legata de daca au copii mici cu ele sau daca obisnuiesc sa calatoreasca in grup mai multe fete cu o singura masina, ca totusi fetele nu primesc masina lor personala chiar asa de devreme ca baietii, adica sunt mai multe fete per masina, pe cand baietii incep sa-si faca rost de masini personale ceva un pic mai devreme decat fetele. Iar la baieti tinde sa fie dezordine mai mare cand sunt mai tineri si tot asa se aduna mai multi in gasca pe o masina, ca nu are fiecare masina lui personala. (Vorbesc mai mult de adolescenti si adulti ff tineri.)

      Ștergere
    2. La adulti, mai mult conteaza cine e ala cu copiii mici dupa el, de aia poate sa fie mai mult la femei decat barbati, dar sunt si destui barbati cu rol de sofer de colo colo pt copii mici.

      Ștergere
    3. La baieti masina e ca o firma, deci trebuie sa fie bec. Poate fi de mare ajutor...
      Copilul mic în masina nu are prea multe libertati, dimineata mai ales este chior de somn si nici nu misca.

      Ștergere
  4. aici si dormitorul fetelor/femeilor arata ca si masina din imagine...n-ai unde sa claci...acum ceva ani in urma, cand fiul meu nu era insurat, dar locuia cu viitoarea mea nora :) am mers intr-un wend la ei...si ma gandeam eu, ca o romanca gospodina, sa le fac putina ordine (ca de curatenie nu se poate vorbi, aici nimic nu se murdareste...si nu stiu de ce ?! )...am muncit ceva, dupa ce m-am minunat cum reusesc eu sa fac slalom printre hainele aruncate peste tot...bucuroasa ca le-am fost de folos si le-am pus la loc, la spalat, la uscat, etc etc...
    asteptam multumirile, cand s-au intors copii de la serviciu..n-ai sa vezi...m-a luat fiul meu la o plimbare si a incercat sa-mi explice ca nu se face asa...ca, mai ales dormitorul este cel mai privat loc din casa si in afara de ce-i care dorm in el nu mai intra nimeni..TABU !!!!
    asa ca... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow ! Ce baiat curajos ai ! Eu nu as fi indraznit niciodata sa ii interzic lui mama sa intre in dormitorul meu. Nu mai zic ca acum, din cauza ta, (adica a comentariului tau), mi-am adus aminte de ocazia cand a intrat o data in apartamentul meu, (ca avea cheie pt perioadele cand eram plecat temporara din tara), cand eram cu unul goi pusca in pat si inca si cu usa deschisa la dormitor...noroc ca nu era direct frontal catre usa de la intrare ! Si ne-a mai si mustrat inca de pe hol, venind direct catre dormitor, ca se vedea de la usa ca era totul vraiste peste tot ! Eu, drept sa spun, m-am cam suparat pe ea in clipa aia, dar tipul alalaltul nu mai putea de ras, insa incerca din toate rasputerile sa se abtina ca sa nu ma supar si pe el. Adevarul e ca era cam ora pranzului, asa ca teoretic trebuie sa recunosc pana la urma ca nu ar fi trebuit sa ma supar pe ea.

      Ștergere
    2. aici nu prea se amesteca lucrurile, relatiile, vietile...nu e asa cum m-a invatat mama, bunica despre cum ne "comportam" in familie...aici fiecare este "independent", intimitea nu este incalcata de nimeni...nici agresiv..nici amical..familial..in nici un fel..poate ca e bine asa..

      Ștergere
    3. Intr-un dormitor de cuplu de acord Sorina, e treaba lor. Poate si la un tânar spre adult, daca mai sta cu parintii. La un copil (tânar) mai intri, sa-l scoli sau sa-l pui la treaba, macar ca sa nu te umpli de paduchi...

      Ștergere
    4. In dormitoare nu intram Rodolfo, nu ne priveste. Mai glumim noi, dar îmbracati si în salon, la un aperitiv...

      Ștergere
    5. Dane, eu vorbeam de momemtele cand nu e nimeni acasa, si intri sa faci curat... :)

      Ștergere
    6. Pai si eu la fel, ba zic mai mult, când nu e nimeni acasa nici în casa nu intru!

      Ștergere
    7. Eu m-am gandit profund din punctul meu de vedere si m-am decis ca tin cu Sorina, pt ca eu vreau ca mama + tata sa aiba intotdeauna acces total la tot ce doresc ei in legatura cu mine, (desigur respectand decenta sociala, si exceptand accidente de tipul celor mai sus), deoarece eu personal tot in ei am increderea cea mai mare de pe lume, sunt convins ca orice ar face in legatura cu mine sau cu lucrurile mele este spre binele meu, pt ca asa s-a dovedit a fi de fiecare data, si eu increderea asta nu am sa mi-o pierd niciodata + desigur ca e ff placut sa aiba cine sa-mi spele si mie vasele si sa-mi faca curat ca lumea in apartament din timp in timp !

      Si chiar daca as avea o relatie de mai lunga durata stabila cu altcineva care ar include coabitare, sau chiar casatorie legala, desi desigur ca as incerca sa depun efortul mentinerii acelei relatii si a unei coeziuni a acelei noi "familii", insa nu as dori sa o consider separata de familia mea de baza primara, si daca mama sau, mai putin probabil, tata, ar dori sa imi aranjeze sau chiar inspecteze lucrurile din dormitorul conjugal, ba chiar sa imi puna intrebari in legatura cu ele, sau chiar poate sa imi faca observatii sau sugestii, eu nu le-as interzice asta niciodata, (desigur cat sunt totusi macar in costum de baie sau un echivalent al lui, ca de partener zau ca nu-mi pasa si trebuie sa aiba el grija singur de decenta lui personala fata de parintii mei, si de ce vrea in legatura cu asta, ca doar trebuie sa fie om adult, capabil sa aiba grija de sine + chiar si in relatia de cuplu nu are voie sa-mi impuna el mie absolut nimic, decat cel mult sa discute la nivel de negociere in vreo sedinta planificata de cuplu despre opiniile si preferintele lui in legatura cu parintii mei + eu la fel fata de relatia mea cu parintii lui).

      Plus trebuie sa recunosc cat se poate de sincer ca si eu am cotrobait in dormitorul parintilor mei cand eram mic de n-spe ori, ba am si furat sau am probat niste lucruri de acolo, asa ca, zau, chiar ma simt oarecum obligat, dator fata de ei.

      Pe de alta parte, daca as fi eu parinte, zau ca m-as speria la nivel de panica de raspunderea acestei pozitii fata de un posibil copil, ar trebui sa devin MULT mai bun decat sunt realitate, si chiar sincer nu stiu daca am capacitatea de a deveni chiar atat de competent.

      Ștergere
    8. erata: "eu m-am gandit profund din punctul meu superficial de vedere..."

      Ștergere
  5. Hahahahahahahaha!!! Da' să știi că uneori e invers. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. la poza asta, zic ca masina dezordonata e a camerei dezordonate.

    Cat despre baieti versus fete, lasa ca nimerii in facultate, in camera de baieti mai curata ca..a mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica stateau împreuna deci. Pai e clar, e din cauza ei!

      Ștergere
  7. :)
    Imagini cu birourile/bancurile de lucru n-ai? Că poate ar fi mai edificatoare.

    Serios, acum: eu cred că toate acestea sunt prejudecăţi. Care, prin aducerea lor la vedere, se perpetuează. Practic, se autoîntreţin.
    (Mi-am amintit cu această ocazie de filmul Blonda de la drept. Ce fain se făcea acolo mişto de toate prejudecăţile astea!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Biroul meu e foarte ordonat, sunt aproape maniac, din multe motive...

      Ștergere
    2. Eu sincer cred ca birourile de lucru-lucru, spre deosebire de "spatiile de viata" mai larga, arata mai strans corelat pe individ decat pe sexul acelui individ.

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!