luni, 24 decembrie 2012

Asteptam colindatori

La Multi Ani!!

Sa fim sanatosi si sa râdem cel putin la fel de mult si anul viitor!



24 de comentarii:

  1. :))
    Sarbatori Fericite iti doresc alaturi de cei dragi ai tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna, sper ca v-au tihnit si voua! Sarbatori fericite si petrecere frumoasa în continuare!
      Inca un hei-rup si gata!

      Ștergere
  2. iti pun in brad un cantec favorit in timpului Craciunului si cu o interpretare tare draga mie..
    sper sa-ti faca bucurie..
    http://www.youtube.com/watch?v=gEcCGN7diwU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult muzica celtica, o ascult si chiar o vad din când în când!
      Craciun fericit!

      Ștergere
  3. fericire, sanatate si numai bucurii! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si voua, îmi place ca v-ati adunat toti acasa, chiar mai multi decât de obicei!

      Ștergere
  4. In murmurul tainic al colindelor de Craciun sarbatorile de iarna sa va aduca lumina in ganduri, caldura in suflet, sanatate si fericire. La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna, aceleasi urari vi le fac si eu voua! Pace si multe bucurii!

      Ștergere
  5. probabil colinzi la ora asta, te-aș colinda și eu pe tine...
    Sărbătoare frumoasă, dragă Om Bun! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am luat-o încet ca am multe de sarbatorit la sfârsit / început de an!
      Ma bucur ca mai ai timp si de noi, ma bucur ca v-ati adunat la un loc, ma bucur ca si noi am fost toti!
      La multi ani!

      Ștergere
  6. Craciun fericit, mult noroc mai departe si un an mai bun, mai bogat si mai frumos decât toti care au fost pâna acum. Sarbatori Fericite! La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Dumnezeu Sorine, dar nu depinde numai de noi!
      Multumesc, la fel si voua, Sarbatori fericite!

      Ștergere
  7. Sarbatori fericite!
    Stiu ca ti-am mai urat...dar stii ca dupa ce urezi o data ti se face pofta sa urezi si-a doua oara ;)
    Si daca tot astepti colindatori...iacata-ma-s! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decât deloc, mai bine de mai multe ori! La multi ani!
      Acuma urmeaza uratorii si cu sorcova!

      Ștergere
  8. Ha ! Ha ! Si eu m-am gandit la Elvis Presley cu Here Comes Santa Claus, inca de pe 24 dec, cand am inceput sa-l urmaresc cu ajutorul NORAD pe Mos Craciun zburand in jurul globului !

    http://www.youtube.com/watch?v=PWyNkUsNN0A

    Plus, dupa aia, pe 25, simtindu-ma, ca de obicei, deosebit de satisfacut de cadourile primite de la Mos Craciun, am pus 6 videoclipuri cu cantece de tip colinde de Craciun si despre aniversarea nasterii lui Iisus Christos pe blog...desi ma gandisem si mai inainte la el pt ca il urmaresc pe Twitter pe Papa Benedict al 16-lea si pe 24 dec seara am dat click si la Vatican sa vad ce zicea, dar zicea in italiana si latina + spectacolul nu mi s-a parut prea antrenant, asa ca am reparat situatia a doua zi cu colindele alese de mine in mai multe limbi straine, care desi nu le intelesesem nici pe alea pe toate, macar mi s-au parut mai vesele si adecvate unei sarbatori de zi de nastere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt cine e interesat, adresa oficiala de Twitter a lui Benedict al XVI-lea e @pontifex, (in lb engleza), si mai sunt si altele in alte 7 limbi straine, de ex @pontifex_ar (in araba), @pontifex_fr (in franceza), etc. Are numai cca 1 325 000 de oameni care-l urmaresc in lb engleza, si cam 500 000 in lb spaniola, si 50 000 in franceza, fata de ex Justin Bieber sau lady Gaga, pe care ii urmaresc cca 32 milioane de oameni fiecare (lady Gaga un pic mai multi decat Bieber), totusi cert mai multi decat Madonna, care nici macar nu zice nimic din punctul ei de vedere, (chiar si prin secretari intermediari), ci din punct de vedere al companiei PR din Los Angeles, MadonnaWorld, de aia are numai cam 200 000 de oameni care o urmaresc.

      Ștergere
    2. Nu faceam misto, era vorba de Madonna, interpreta muzicala, care mie imi place, nu de Madonna, mama lui Iisus Christos, care si ea imi place, insa stiu ca ea nu are cum sa-si faca cont Twitter, si chiar intr-un fel imi pare rau din cauza asta...poate se va crea un cont de fani ai ei, de gen Virgin Mary Fan Club, chiar poate aprobat de pontifex oficial la un moment dat.

      Ștergere
    3. Am oscilat între cel pe care l-am pus si ce te gândeai tu. Mai sunt ani si muzici de Craciun!
      Cu Papa Benoit nu prea sunt în relatii, si nici cu Madonna!

      Ștergere
  9. Astăzi S-a născut Hristos
    Mesia, chip luminos
    Lăudaţi şi cîntaţi şi vă bucuraţi.

    Mititel şi-nfăşeţel
    În scutec de bumbăcel
    Lăudaţi şi cântaţi şi vă bucuraţi.

    Vântul bate, nu-L răzbate
    Neaua ninge, nu-L atinge
    Lăudaţi şi cântaţi şi vă bucuraţi.

    Şi de-acum până-n vecie
    Mila Domnului să fie!
    Lăudaţi şi cântaţi şi vă bucuraţi.

    respectând ţara care te găzduieşte...

    C'est le jour de la Noël que Jésus est né
    C'est le jour de la Noël que Jésus est né
    Il est né dedans un coin, dessus la paille
    Il est né dedans un coin, dessus le foin.

    Saint-Joseph de son chapeau lui fit un berceau
    Saint-Joseph de son chapeau lui fit un berceau
    Il coucha l'enfant si doux dedans ses langes
    Il coucha l'enfant si doux sur ses genoux.

    Le boeuf roux et l'âne gris veillaient le petit
    Le boeuf roux et l'âne gris veillaient le petit
    Ils soufflaient bien doucement sur son visage
    Ils soufflaient bien doucement dessus l'enfant.

    Et à l'âge de quinze ans quand il sera grand
    Et à l'âge de quinze ans quand il sera grand
    Il apprendra le métier de la boutique
    Il apprendra le métier de charpentier.

    Et pour la première fois fera une croix
    Et pour la première fois fera une croix
    Qui bientôt le conduira jusqu'au supplice
    Qui bientôt le conduira jusqu'au trépas.

    Crăciun fericit! Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, liniste si împliniri!
      Dupa cum ai sa vezi, respectam traditii, valori si "rafinarii". Suntem totusi realisti si critici...
      Ne gazduieste pentru ca ne-a chemat, iar respectul trebuie sa fie reciproc.
      Dar de Craciun ne iertam pacatele si macar vrem sa ne iubim mai mult!

      Ștergere
  10. A propos de "tara care va gazduieste", ati avut buche de Noel, ca uite ca eu nu am mai avut buche de Noel de cca 20 de ani, cred ca ultima a fost cam la vremea Revolutiei din decembrie, ca dupa aia am luat-o mai mult cu obiceiuri englezo-americane, mai ales ca si profesoara mea de lb franceza plecase in Franta pt ca devenise bunica unui nepotel nascut acolo, si incepusem engleza deja cu o alta bunica care nu avea nici un chef sa mearga la nepotelul ei din SUA, pt ca zicea ca se plictiseste acolo toata ziua fara masina si ginerele sau nora, (nu mai stiu), nu avea de gand sa-i cumpere si ei masina, si chiar ieri m-am gandit la buche de Noel, nu stiu de ce, probabil cand am pus videoclipul cu colindul de Craciun cantat de o cantareata de origine libaneza la mine pe blog, ca buche de Noel se mananca si in Liban, nu numai in tarile francofone ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uita-te la postarea urmatoare si ai sa vezi si "buturugi", înca de doua feluri, prajitura si înghetata!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!