miercuri, 22 august 2012

Miercurea fara cuvinte (55) - Intâi de Mai muncitoresc (2)

Nu mai este mult si vin iar acasa la Bucuresti si eu înca n-am terminat povestea despre vacanta de Pasti. M-am luat cu una, cu alta, m-am tot gândit sa-mi fac parastas, sa nu-mi fac... Cum adica sa-mi fac eu mie? Asta m-a convins, am auzit de unii care au alergat singuri si au iesit pe locul doi..., stiu ca-i greu, original ca ei n-am sa fiu niciodata. De aceea nu mi-am facut. Pomenire vreau sa zic, las' ca ma pomenesc altii. Deci pozele:

I-am facut pionieri, ne-au dat un gratar
Fumaraie mare...
Pui cu curry la gratar
Ce mirosuri!!
Cald...
Fara cuvinte, doar e miercuri
Dati-mi un punct de sprijin...
... si rastorn universul!
Pâna la urma au cedat!
La plecare, flori pentru urmatorii.
Treceti pe la Carmen!

24 de comentarii:

  1. ceva nu funcioneaza cum trebuie... eu nu vad nicio poza... Mai încerc mai târziu.
    O seara faina! lasa parastasul!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu vad pozele...
    Carmen are dreptate...lasa parastasul...mi-e dor de chestiile alea gustoase pe care le pregateai tu mai mereu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus titlul si câteva rânduri ca se închidea la Carmen si pe urma m-am dus sa-l vad pe Banciu!

      Ștergere
  3. deci pozele sunt fantastice.
    P.S. o sa bag niste mici cand merg in Bucuresti. De pofta :)

    Intrebare: in ultima poza, aveti si un pepene in iarba? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se vede niciun pepene, poate-l mâncasem deja...

      Ștergere
    2. in ultima poza, in colt dreapta sus, langa mana dreapta a fetitei, printre crengile copacului. E un pepene in iarba!! Harbuz! Lubenitza!

      Ștergere
    3. Aaaa, nu m-am uitat acolo, nu era din gasca noastra. Pare mai degraba o minge. La vremea respectiva (deci de 1 Mai) nu cred ca aparusera harbujii.

      Ștergere
  4. Hihi! Căţărat în copaci nu te văzusem, dar pentru toate există un început.
    :))
    Dom'le, lasă-mă cu chestiile astea morbide, că le am şi eu pe ale mele. Vrei să facem schimb de experienţă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai degraba un sfârsit, nu stiu cât timp o sa mai fac nebunii de astea!
      Acum zici asta, tocmai când ti-ai întâlnit o veche iubire? Frumoase sunt amintirile!

      Ștergere
    2. După cum te văd în poze, o să mai faci nebunii d-astea încă multă vreme.
      :))
      Paradoxul este că "iubirea" aceea a fost mereu lângă mine, discretă şi tăcută. Şi eu m-am depărtat prosteşte de cel care mi-o oferea. Gestul lui e nobil şi cavaleresc cum rareori mai întâlnim în vremurile astea.
      Poate că asta înseamnă, de fapt, iubirea.
      :)

      Ștergere
    3. Eu am spus "o iubire", tu spui "iubirea". Diferenta-i mare.
      Chiar ca-i pacat pentru amândoi...

      Ștergere
    4. Păcat? Doar dacă consideri că tristeţea noastră ar fi un păcat. Altfel, nu. Fiindcă niciunul nu pretinde nimic. Suferim în tăcere, dar trăim curat, după regulile impuse de ceilalţi. Nu greşim cu nimic faţă de lume sau Dumnezeu.
      E trist pentru noi, dar e fără de păcat.

      Ștergere
    5. Ai dreptate, în context se poate interpreta si asa. Scuza-ma! Nu am vrut sa va judec, n-am niciun drept, e pacat ca s-a întâmplat asa si nu altfel, n-a fost sa fie, pacat de voi. Cred ca acum e mai bine.

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. Am înţeles de la început ceea ce-ai vrut să spui, nu-i bai! De aceea am înlocuit "păcat" cu "trist". :)
      Obsesia mea de a pătrunde legătura dintre cuvinte şi mecanismele psihice declanşate de ele m-a ajutat să pricep câteceva despre felul în care ne exprimăm. Subconştientul nostru vorbeşte diferit. Formulează (uneori!) independent de ceea ce dorim să spunem.
      Ştiu că nu ne-ai judecat conştient. Doar ai folosit o formulă "de-a gata". Care e...interpretabilă.

      Cât despre restul, că să zic? C'est la vie!
      :)

      Ștergere
  5. copii e 23 aug !
    http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=P5I-RTRBua0

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar acum Banciu spune: "Frumos era, haine de sarbatoare, o încarcatura deosebita...", hai La multi ani!

      Ștergere
  6. Ce activitati frumoase fac pionierii ;) :)
    Abia ce-am vazut ca ai postat la WW :)
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem niste pionieri cu foarte multa experienta în domeniu, as putea spune chiar un fel de ilegalisti!

      Ștergere
  7. hahaha...mai degraba "cutezatorii(/ul)" in copac, doar ai cravata ta ...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unul din cântecele pe care le-am cântat atunci a fost:
      Am cravata mea
      Sunt pionier
      Si ma mândresc cu ea
      Sunt pionier
      Flutura în vânt
      Zalog si legamânt
      Intâiul meu cuvânt
      De pionier (Bis)

      Ștergere
  8. dane, ce-ai pus in ciumperci ?! arata de numa !!! :) asa gratar mi-as cumpara si eu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putin unt, brânza si un praf de piper.
      Gratarul era o gioarsa, ni l-au împrumutat baietii din prima poza pentru ca i-am facut si pe ei pionieri.

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!