vineri, 27 ianuarie 2012

Zilele Comemorarilor

”IICCMER a initiat, încă din primavara anului 2010, proiectul de Lege privind declararea zilei de 23 august Ziua Comemorării Victimelor Fascismului si Comunismului si a zilei de 21 decembrie Ziua Memoriei Victimelor Comunismului în România”, zice Vladimir Tismaneanu pe blogul lui.

Nu sunt oare prea multe zile de comemorari de victime ? Prea dese schimbari de Sarbatori Nationale si de imnuri ? La urma urmei la 23 August nu s-a întâmplat ceva foarte rusinos pentru români. Iar eu, asa plin de elan cum eram în clasele mici când cântam “Te slavim Românie…“ n-am mai fost de atunci niciodata. Francezii înca se îndeamna “La arme cetateni !“, nemtii îl cânta si acum pe cel de pe vremea lui Hitler, nici macar rusii sau bulgarii nu si l-au schimbat pe cel “comunist“. In timp ce eu sunt deja la al treilea imn în viata asta.

Il astept si pe-al patrulea, nu-i nicio graba…

4 comentarii:

  1. Dane, nici chiar asa. Trei cred ca ne ajung!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si când o veni alt presedinte? Tre' sa faca si el ceva nou...
      Oare-i asa greu de priceput ca imnul e al unei tari si nu al unui om? Ceausescu, Iliescu... Nu pot fi schimbate doua trei versuri la o adica?
      Poate "Traiasca Regele"! Eu am tot timpul...

      Ștergere
  2. Noi ,inca mai asteptam ,sa se destepte romanul sau alfel spus: Sa se trezeasca!...Traiasca Regele!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!