duminică, 15 ianuarie 2012

Life in Pictures (15) - Ce sa fie?

Pe o masa, pe alta masa, de aproape, de departe, cu sau fara blitz, ce-o fi în pahar?

Costin cred ca stie.

28 de comentarii:

  1. eu as vrea sa fie salata de fructe cu muulta frisca :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frisca, kiwi,frisca si portocale rosii ,zic si eu.
    Deosebite combinatii de culori !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noua ne place frisca. Combinatia e frumoasa, într-adevar!

      Ștergere
  3. hmmmm... eu zic ca este un strat brânza, un strat castravete, unul brânza si deasupra rosii :)
    O seara placuta, în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu aș vrea să fie sorbetto de lămâie cu kiwi și pepene roșu. Hai și-un pic de frișcă !

    RăspundețiȘtergere
  5. Salata de fructe cu frisca nu stiu daca e pt. ca vorba de un pahar, dar ce-i acolo cu siguranta e foarte gustos. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asteptam si baietii sa vina cu pareri, sunt de acord cu tine ca e foarte gustos!

      Ștergere
  6. Eu mă dau bătută din prima fiindcă mie-mi par a fi 2 pahare diferite. Adică, cu 2 conţinuturi diferite.
    Unul seamănă a kiwi, frişcă şi zmeură sau pepene roşu, iar altul ar putea avea smântână sau brânză, cu ceva verdeţuri tocate mărunt şi cu ardei roşu, sau poate chiar roşie.
    Deci...?
    Hai, nu ne mai ţine-n tensiune şi spune-ne adevărul. Ca să salivăm la subiect, nu aiurea-n tramvai.
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca stii un lucru fundamental: cu cât dai mai multe variante cât mai diferite, ai mai multe sanse sa nimeresti. Nu, e totusi un singur pahar, cu si fara blitz. Adevarul asta seara peste câteva minute, sa raspund la toti!

      Ștergere
    2. Am dat mai multe variante din motive de "ochiometru". Adică, ochiului meu - săracul,aşa i s-a părut că vede: că-s 2 conţinuturi.
      :))

      Ștergere
    3. E un singur continut, dar pentru cât ta-ai consumat, sa fii în primele doua locuri, nu-i putin!!!

      Ștergere
  7. ce ne mai fierbe Maestrul Dan!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Daca ar avea extraterestri asa ceva, nu neaparat în cap, ce gustosi ar fi!!

      Ștergere
  9. Sunt nebun dupa muzica, dar aici nu e vorba de asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci pentru toata lumea, nu este desert, este un "antreu". Scuze pentru ca v-am facut sa asteptati, nu puteam da raspunsuri pe parcurs, pentru ca într-un final ar fi venit si "solutia" corecta.
    Si i-am asteptat pe baieti cu idei "viabile", dar ei au cotit-o...
    Este brânza de "veci", frecata româneste cu ceapa taiata marunt asa cum numai eu stiu s-o tai, cu inevitabile bucatele de degete, cu marar, piper si celelalte. Doar ca este pusa într-un pahar în straturi alternând cu ardei gras de diferite culori (am avut ghinion ca n-am gasit si galben, dar eram în criza de timp), taiat foarte marunt, asa cum numai eu..., stiti povestea. Deci Blue si Carmen, bravo, gustos, sanatos, frumos, DIESTETIC! Astept si eu o invitatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) fain! deci am ghicit... 75% ;)

      Ștergere
    2. :)
      Deci putem saliva la obiect, acu'.

      Ștergere
    3. Ati ghicit, dar decât sa salivati, puneti mânutzele pe linguroi si frecati la brânza si mai ales taiati ceapa maruuuunt de tot!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!