sâmbătă, 2 iulie 2011

Parisul sub ape !! (*)

(*) Titlul mi-a fost sugerat de Dr. Stoica care-mi spune ca trebuie sa povestesc. Deci Roger Waters la Paris, The Wall, 1 iulie 2011.

Asta noapte, în timp ce eu conduceam spre casa pe la 2, alt nebun care n-avea somn a si pus pe Youtube deschiderea spectacolului. Pentru ca nu se poate spune “concert“. A fost razboi, au fost lacrimi, durere, puritatea copiilor, rafale de automate, foc si fum, gingasie, avioane (unul din ele a si cazut în flacari pe scena la sfârsitul clipului), iadul si raiul deopotriva, toate puse într-un potir fermecat si amestecate cu un deget de argint coclit de suferinta care l-a haituit mereu. Din potirul asta fiecare ar trebui sa luam o înghititura macar o data în trecerea noastra prin lume. Ca sa ne curatam de mizeria din noi.

Credeam ca o viata întreaga omul asta s-a razboit cu nalucirile lui. Dar sunt oare chiar naluciri ? De 32 de ani hoarde de vietati de cosmar repeta aceleasi porcarii. El face acelasi spectacol halucinant, acelasi proces, cu aceiasi acuzati si aceleasi victime. Acelasi album si aceeasi voce deznadajduita care acuza.

Va las sa vedeti cum a început ca eu vreau sa se mai aseze. Inca tremura carnea pe mine si ma doare capul. Chiar ca simti In The Flesh.



Acelasi lucru mai bine filmat la concertul din Olanda, în aprilie.

25 de comentarii:

  1. Sunt lucruri de care nu te saturi niciodată să le revezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zodrac
    Iti raspund tie si în acelasi timp revad filmul. Inca nu-mi vine sa cred ca am fost acolo si ca se poate întâmpla asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. @CLM
    Asta-i cuvântul. Ca tot ce se întâmpla în jurul nostru. Este doar o palida reprezentare a ceea ce a fost acolo!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Pandhora
    Asta a fost doar începutul. Razboiul a durat doua ore...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Pandhora
    Au fost 15 000 de supravietuitori aseara. Ne-am spalat pacatele si suntem mai buni acuma, cel putin asa ar trebui... Capul si oboseala trec ele...

    RăspundețiȘtergere
  6. asta suna bine...
    http://www.minte9.com/kb/maria-si-marea-cu-versuri-muzica-folk-doru-stanculescu-i3584
    enjoy!

    mi-a placut mult cartea lui Radu Tudoran...dar filmul era departe...departe rau de tot de carte...la vremea aia mi-as fi dorit sa fiu si eu o Marie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, nu te poti intoarce fiind acelasi...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Pandhora
    Sar'na, eu ma tot uitam la tine pe blog sa vad ce si cum! Suna bine într-adevar! Si cu mâna aceea magica...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cleo
    La câti "mari" am vazut pâna acum, stau si ma întreb cât o sa ma tot fac "mai bun" si iar mai bun? Toate au o limita!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pffff... total!!! Tre' sa recunosc ca mi s-a facut pielea de gaina citindu-te si vazand materialele video. E o pierdere sa nu prinzi asa ceva macar o data-n viata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi dau seama, e o particica din marea nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Show adevarat! Asa se face un spectacol!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dan , te salut !
    Din puţinul ce l-am înţeles din cele două clipuri mi-am format o părere unică : Grandoare !!
    E adevărat , ai o unică şansă în viaţă să vezi aşa ceva . Fondatorul unei aşa celebre trupe , precum Pink Floyd nu putea fi decât măreţ în exprimare .
    Am înţeles că în septembrie ar exista posibilitatea să concerteze în Cluj , o mare şansă şi în plus , mi-ai făcut o poftă teribilă !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dr. Stoica
    Sunt un mare norocos! Inca o data!
    Inainte ascultam în masina CD-ul cu The Wall si mi se parea ca trezesc tot cartierul.
    Vineri seara, când am iesit de la Bercy si am plecat spre casa, am dat drumul la muzica în masina, parca era un cântec de jale...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cristi
    Eu asa ceva n-am mai vazut! Si am vazut totusi ceva "lume" pâna acum!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Catalin
    Cred ca daca mai vine pe-aici mai merg sa-l vad. Acuma eu nu stiu de care bis vorbesti. Eu am sa revin foarte curând.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Sorin
    Chiar ma întrebam de ce nu vine si în România când stiu câti "uriasi" au fost acolo! Pe unii i-am vazut si eu, aflându-ma din fericire acolo!
    Nu trebuie ratat, este unic!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Mircea
    Au trecut deja doua zile si nu-mi iese din cap si din urechi!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!