marți, 28 septembrie 2010

Leapsa cu filmele

Ma întreba Scaietina acum câtva timp daca am timp de o leapsa. Acum am, m-am întors si încerc cu greu sa reintru în normal. Poate nu sunt toate filmele care mi-au placut, sigur pe unele nu mi le mai amintesc, dar daca astea mi-au venit "pe limba" înaintea altora o fi ceva, nu? Sa mai fac si un clasament ar fi prea mult, deci le pun în ordine alfabetica:

Actorul si salbaticii
Asta e
Atunci i-am condamnat pe toti la moarte
Cel mai iubit dintre pamânteni
Daca vreau sa fluier, fluier
D’ale carnavalului (cu distributia veche)
Glissando
Operatiunea "Monstrul" (doar pentru secventa urmatoare)



Prin cenusa imperiului
Reconstituirea

Cele mai multe sunt facute "atunci". Are vreo importanta?

4 comentarii:

  1. :))Secvenţa e demnă de un Oscar. Îmi place nespus să o revăd de câte ori se iveşte ocazia.
    Şi ale mele sunt toate de "atunci", oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem niste nostalgici imaturi s-ar putea spune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti nedrepti. :)
    "Filantropica", de exemplu? "California Dreamin' (Nesfarsit)"? "Cel mai iubit dintre pamanteni" e facut in '93. Sunt cateva si mai "proaspete", zic. :)
    Dar "Morometii" nu metita si el coronita?
    "Actorul si salbaticii" e, intr-adevar, genial!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca trebuia un Top 20 si mai mult timp de gândire...

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!